Regulamin
korzystania z usług salonów „Pies na Medal"
- Na wizytę klient zobowiązany jest przyprowadzić psa* na umówioną wcześniej godzinę. Wszelkie odstępstwa winny być ustalane telefonicznie lub osobiście. Spóźnienie powyżej 15 minut może spowodować odmówienie wykonania usługi lub doliczenie opłaty. W przypadku nie wykonania usługi klient zobowiązany jest do pokrycia 50% podstawowej ceny jako opłaty za zarezerwowany czas.
- Bezpłatna rezygnacja jest możliwa minimum 24h przed planowanym przyjęciem – w przeciwnym wypadku klient zostanie obciążony opłatą 50% ceny wizyty za zarezerwowany czas.
- Przy samodzielnej rezerwacji wizyty przez stronę pies-na-medal.booksy.com ważne by dokładnie czytać opis usługi – rezerwując wizytę, której nie jesteśmy w stanie wykonać (np. wymagającą dodatkowego czasu pracy) klient zostanie obciążony opłatą 50% ceny wizyty za zarezerwowany czas lub wykonana zostanie tylko część usługi (np. kąpiel i rozczesanie w przypadku psów zaniedbanych) – w razie wątpliwości warto napisać notatkę do usługi lub zadzwonić. Można też zawsze przesłać nam zdjęcie pupila abyśmy mogli doradzić wybór usługi.
- Jeśli po obejrzeniu psa rodzaj usługi, która ma zostać wykonana zostanie zmieniony – klient zobowiązany będzie do zapłaty adekwatnej ceny za usługę.
- Pies powinien mieć możliwość przed wizytą załatwienia potrzeb fizjologicznych oraz nie powinien być świeżo po posiłku. Jest to ważne z punktu widzenia jego komfortu. Jeśli pies załatwi się w salonie, w wyniku czego niezbędna będzie dodatkowa kąpiel – będzie to doliczone do ceny usługi.
- Klient zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich informacji oraz uwag na temat stanu zdrowia przyprowadzonego psa – nie wyjęte szwy, klamry, brodawki, problemy ze stawami, choroby serca, padaczki, alergie, podrażnienia (jeśli pojawiają się po strzyżeniu/trymowaniu), itd. – nie poinformowanie groomera skutkuje całkowitym zdjęciem odpowiedzialności za ewentualne pogorszenie stanu zdrowia psa.
- Każdy przyprowadzany na wizytę pies musi mieć aktualne szczepienie przeciwko wściekliźnie – klieny może zostać poproszony o okazanie zaświadczenia. Brak aktualnego szczepienia skutkować będzie anulowaniem wizyty z opłatą 50% podstawowej ceny a w przypadku pogryzienia sprawa będzie zgłoszona do sanepiu.
- Jeśli pies przejawia zachowania agresywne koniecznie nas o tym poinformuj – musimy zarezerować dodatkowy czas a praca z takim klientem jest trudna i ryzykowna. Cena takiej wizyty jest wyższa o 50% bez gwarancji dokończenia usługi. Jeśli klient nie poinformuje o możliwym agresywnym zachowaniu – w przypadku ataku wizyta zakończy się niezależnie od etapu pracy z obowiązkiem pełnej zapłaty za wizytę oraz doliczona będzie opłata w wysokości 100zł.
- Psy starsze i chore (np. na serce) są obsługiwane na odpowiedzialność właściciela. Klient oświacza, iż ma świadomość, że zdrowie psa może się nagle pogorszyć i nie będzie winą za to obarczać pracowników salonu Pies na Medal. Prosimy o pozostanie w pobliżu salonu przez cały czas trwania wizyty.
- Nie stosujemy żadnych farmakologicznych środków ani przemocy wobec zwierząt, dlatego może się zdarzyć, że czas wizyty się wydłuży bądź skróci, w zależności od współpracy psa w danym dniu.
- 11. Za rozczesywanie kołtunów doliczana jest dodatkowa opłata adekwatna do czasu pracy i nakładu kosmetyków, zwykle jest to 100zł/h pracy. Rozczesywanie psów bardzo zaniedbanych (szaty sfilcowanej) jest płatne 150zł/h pracy i wykonywane tylko w wyjątkowych okolicznościach – bez gwaracji dokończenia usługi. Na pierwszym miejscu zawsze stawiamy dobro psa i jeśli widzimy, że rozczesywanie lub rozfilcowywanie sprawia mu ból – szata zostanie zgolona. W przypadku golenia wyniającego z zaniedbania doliczana jest opłata 30-50% podstawowej ceny usługi w zależności od stopnia sfilcowania (+ ewentualny czas wcześniejszego rozczesywania).
- Wykryte insekty są zwalczane obligatoryjnie – odpchlenie 30-50zł, kleszcze 2zł/sztuka (jeśli było 5 lub więcej).
- Prosimy o wcześniejszą informację jeżeli suczka dostała cieczki. Być może będziemy musieli zmienić czas jej wizyty – niektóre psy mogą przesadnie reagwać na jej zapach. Nie poinformowanie o tym fakcie może skutkować naliczeniem dodakowej opłaty jeśli znacząco utrudni to pracę.
- Na czas wizyty pies zostaje pod opieką groomera. Klient ma prawo do pozostania w poczekalni salonu, jednakże proszony jest o zachwanie bezwzględnej ciszy, wyciszenia telefonu i nie przeszkadzania w pracy. W innym wypadku może zostać wyproszony z salonu. Tak samo jeżeli pies nie będzie w stanie wyciszyć się czując obecność właściciela – poproszony on będzie o opuszczenie salonu na czas pielęgnacji.
- 15. Jeżeli klient wejdzie do salonu przed skończeniem pielęgnacji i spowoduje to wydłużenie czasu pracy (przez nadmierne pobudzenie psa) – doliczona zostanie opłata w zależności od czasu o jaki wydłużona zostanie wizyta i/lub pies może zostać oddany nie dokończony jeśli stan jego emocji nie pozwoli na bezpieczne dokończenie pielęgnacji.
- W przypadku pracy z psami trudnymi – nie nauczonymi pielęgnacji, bądź znacząco utrudniającymi pracę, np. przez ciągłe szczekanie, może zostać doliczona dodatkowa opłata.
- Klient oświadcza iż zapoznał się z aktualnym cennikiem oraz ma świadomość opłat dodatkowych (rozczesywanie, agresja, insekty itd). Opłata za wizytę nie podlega zwrotom ani negocjacjom.
- Ewentualne reklmacje dotyczące fryzur prosimy zgłaszać od razu przy odbiorze psa abyśmy mogli wykonać korektę pracy. Przy psach agresywych i zaniedbanych reklamacje nie będą uznawane.
- Groomer zobowiązany jest do kontaktu z klientem w celu poinformowania go o dokładnej godzinie odbioru pieska, zgodnie ustalonym czasem przed rozpoczęciem pracy. Prosimy o odbieranie psa o umówionej godzinie – spoźnienie powyżej 15 minut skutkować będzie naliczeniem opłaty 30-50zł za każdą rozpoczętą godzinę (w zależnoci od zachowania pieska) w godzinach pracy salonu, 100zł/h jeśli groomer musi zostać z psem po skończonym dniu pracy.
- Jeżeli, z przyczyn nie zależnych od groomera, usługa nie będzie mogła być wykonanan w całości – pobrana będzie pełna kwota za usługę.
- Zdjęcia psa i / lub filmy mogą zostać wykorzystane w mediach społecznościwych salonu. Tam też klient może je pobrać na własny użytek (ze znakiem wodnym).
- Salon jest monitorowany.
- Korzystanie z usług salonujest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
———————–
* lub inne zwierzę (dotyczy całego dokumentu)